ضمانت اصالت کالا
خانومی نمایندگی رسمی بیش از ۲۵۰ برند آرایشی بهداشتی و مراقبتی را داراست و تمامی محصولات را بدون واسطه، مستقیماً از تولید کننده اصلی و یا وارد کننده رسمی برند دریافت نموده و عرضه می نماید، به این ترتیب اصالت کالا، قیمت نمایندگی و تاریخ انقضای درست محصول با اطمینان توسط خانومی تضمین می شود.
ضمانت تاریخ انقضا
تمامی کالاهای ایرانی موجود در خانومی بالای ۶ ماه و کالاهای خارجی موجود در خانومی، بالای ۴ ماه تاریخ انقضا دارند و این تاریخ انقضا تضمین می شود. در صورتی که تاریخ انقضای کالایی کمتر از زمان مذکور باشد، تاریخ انقضای آن در صفحه محصول و در فاکتور اعلام می شود و به اطلاع مشتری می رسد تا مشتری با آگاهی کامل از شرایط خاص کالا خرید انجام دهد.
ضمانت دریافت کالای سالم
در صورتی که کالا در فرآیند ارسال خراب شده یا مشکلی داشته باشد تا ۷ روز بعد از تحویل، باز پس گرفته شده و پس از بررسی و احراز مشکل معدوم می شود. بنابراین لازم است حداکثر تا ۷ روز پس از دریافت بسته، با امور مشتریان خانومی تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید. برای اطلاع از نحوه بازگشت کالا، گزینه “نحوه مرجوعی کالا” را مطالعه نمایید.
شرایط ضمانت بازگشت رایگان کالا
به دلیل مقررات بهداشت امکان انصراف از خرید و بازگشت کالا به دلایل سلیقه ای وجود ندارد. کالا تنها در صورتی به دلیل عدم تطابق با سلیقه مشتری و انصراف از خرید پس گرفته می شود که پلمپ داشته باشد و این پلمپ باز نشده باشد. هزینه بازگشت کالا در ایام عادی سال با خانومی است اما در روزهای حراج، هزینه بازگشت کالا به دلیل انصراف از خرید به عهده مشتری میباشد. توجه کنید در صورتی که با انصراف از خرید و بازگرداندن کالا، شرط اولیه ارسال رایگان را نقض شود، هزینه ارسال از مبلغ محصول کسر شده و مابقی برای شما واریز میشود.
ضمانت تطابق کالا با سایت به چه معنا است؟
برای هر یک از کالاها در سایت، اطلاعاتی از قبیل نام، عکس و ویژگیها عنوان شده است. ما تضمین میکنیم که کالایی که به دست شما میرسد از همه نظر دقیقا همان کالایی است که در سایت دیده و انتخاب کرده اید. یعنی تضمین تطابق کالا با سایت. اگر غیر از این باشد، کالا از شما پس گرفته میشود و همه هزینه ها اعم از هزینه کالا، هزینه ارسال و هزینه بازپس فرستادن آن، به شما برگردانده میشود.
شرایط ضمانت ۷ روز بازگشت کالا
به دلیل مقررات بهداشت امکان انصراف از خرید و بازگشت کالا به دلایل سلیقه ای وجود ندارد. کالا تنها در صورتی به دلیل عدم تطابق با سلیقه مشتری و انصراف از خرید پس گرفته می شود که پلمپ داشته باشد و این پلمپ باز نشده باشد، در غیر این صورت امکان بازگشت کالا وجود ندارد. در صورتی که کالا در فرآیند ارسال خراب شده یا مشکلی داشته باشد تا ۷ روز بعد از تحویل، باز پس گرفته شده و پس از بررسی و احراز مشکل معدوم می شود. برای استفاده از ضمانت بازگشت کالا لازم است حداکثر تا ۷ روز پس از دریافت بسته، با امور مشتریان خانومی تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید.
نحوه مرجوعی کالا
برای بازگرداندن کالا الزم است ابتدا موضوع را به امور مشتریان خانومی اطلاع دهید. برای تماس یکی از این دو روش را انتخاب کنید: ۱ -با شماره ۰۲۱۷۹۱۸۶۰۰۰ با امور مشتریان خانومی تماس بگیرید ۲ -در اکانت کاربری خود، در بخش خریدهای من وارد شده و به امور مشتریان خانومی ایمیل ارسال نمایید. در ایمیل، درخواست خود را به همراه شماره فاکتور و علت بازگشت کالا ارسال بفرمایید تا امور مشتریان درخواست شما را بررسی کرده ممکن است از شما خواسته شود از محصول یا بسته خود که قصد بازگرداندن آن را دارید عکس ارسال نمایید و کمی تأمل نمایید تا مشکل شما بررسی شود. در صورت تأیید مرجوعی کالا ، زمان و روش بازگرداندن آن با شما هماهنگ می شود. بعد از تأیید و هماهنگی برای بازگرداندن کالا ، لطفا مشخصات خود شامل شماره فاکتور، شماره همراه و نام خود را به همراه محصول از روش های اعلام شده توسط امور مشتریان برای ما ارسال کنید.
نحوه تسویه حساب کالای بازگردانده شده
برای بازگرداندن کالا، ابتدا روش بازگرداندن کالا را با امور مشتریان خانومی هماهنگ نمایید. در بازگشت کالا از شهرستان ها باید قبض پست به همراه کالا ارسال شده و یا در اولین فرصت تصویرآن از طریق ایمیل یا تلگرام برای بخش امور مشتریان خانومی فرستاده شود. در بازگشت کالا از تهران، لازم است زمان ارسال کالا و روش ارسال کالا با امور مشتریان خانومی هماهنگ شود. توجه کنید در صورتی که کالا بدون هماهنگی و یا به روشی غیر از استفاده از سیستم حمل و نقل مورد تایید خانومی در تهران و یا پست عادی سفارشی، باز گردانده شود، هزینه های بازگرداندن کالا به عهده مشتری خواهد بود.